مجله علمی - تفریحی
گرداوری برترین ها در این وبلاگ

  اگر مي خواهيد يك كسب و كار اينترنتي سود ده راه بيندازيد بايد از بعضي اشتباهات رايج جلوگيري كنيد. در اين مقاله 10 تا از اشتباهاتي را كه مانع ازموفقيت افراد تازه كار را كه مانع از قدرت گرفتن آنها مي شود بيان مي كنيم.

 

1- تأخير

 

وب سايت يا وبلاگي كه براي مدتها بدون تغيير مي ماند براي ارائه يك كسب و كار اينترنتي حرفي براي گفتن ندارد. اگر مي خواهيد كسب و كار اينترنتي داشته باشد بايد يك برنامه و سيستم مديريت زمان متناسب با آن داشته باشيد. الويت بندي كنيد و ليستي از كارها كه بايد روزانه انجام شوند را براي خود داشته باشيد و مطابق آنها عمل كنيد.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:, توسط ارمین

 BOIS تنها کلمه اي است که مي تواند تمام درايورهايي را که در يک سيستم به عنوان واسط سخت افزار و سيستم عامل کار مي کنند ، را شرح دهد.




ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:, توسط ارمین

و بسیاری موارد دیگر.

دنیای نرم‏افزار، دنیایی پویا و در حال رشد است. هر روز شاهد ورود نرم‏افزارهای جدید با قابلیت‌های متفاوت به بازار هستیم. اما این فرآیند رو به جلو، دارای کاستی‏هایی نیز است. یکی از آنها عدم برقراری ارتباط صحیح با کاربر است. سوالی که من می‏پرسم و سعی دارم در این مقاله به آن پاسخ دهم، این است که چه زمانی کار با یک نرم‏افزار سبب عصبی شدنتان می‏شود؟! شاید یکی از پاسخ‏ها این باشد: زمانی که یک نسخه جدید از آن نرم‏افزار که بی‏صبرانه منتظرش بودید وارد بازار می‏شود و شما بسیار خوشحال آن را نصب می‏کنید اما زمانی که می‏خواهید کار با آن را آغاز کنید متوجه می‏شوید که آن نرم‏افزار مدام در حال به‏روزرسانی خودش است و یا مدام از شما می‏خواهد که نرم‏افزار خریداری شده را ثبت کنید

 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 22 آبان 1390برچسب:مقاله,نرم افزار,مشکل در نرم افزار, توسط ارمین

امروزه بحث امنيت در اينترنت با گسترش حمله ويروس ها و پيچيده تر شدن نحوه عملكردشان بسيار مشكل تر از گذشته شده است. مجله معتبر PC Magazine چندي پيش تحقيقي انجام داد و روي افراد زيادي كه با كامپيوتر و اينترنت سر و كار داشتند مطالعاتي انجام داد. آنها از شركت كنندگان درباره سرويس هاي اينترنتي كه در اختيار داشتند سوالاتي پرسيدند اما نتايج بدست آمده شگفت انگيز بود. بيشتر شركت كنندگان از شدت خطر بالقوه اي كه آنها را تهديد مي كرد درك درستي نداشتند و از روش هاي مقابله با آنها اطلاعات درستي نداشتند.در اين مقاله از مجموعه مقالات آموزش امنيت IT در  ياد بگير دات كام سعي داريم برخي تفكرات اشتباه كه در بين كاربران اينترنت و كامپيوتر معمول شده است را بيان كنيم به اميد اينكه مفيد واقع شود:

 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 21 آبان 1390برچسب:, توسط ارمین

کامپیوترهای عمومی در کتابخانه ها، کافی نت ها، فرودگاهها، و کپی نت ها راحت تر و ارزان تر از خرید کامپیوترهای همراه شخصی هستند. اما آیا آنها به اندازه کافی امن هستند؟ این موضوع به نحوه چگونگی استفاده شما از آنها بستگی دارد.در زیر ۵ نکته درباره بکار بردن کامپیوترهای عمومی بدون به خطر انداختن اطلاعات شخصی و مالی شما آورده می شود:

 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 20 آبان 1390برچسب:, توسط ارمین

یکی از نخستین سوالاتی که در ذهن هر کاربری که به تازگی نام لینوکس به گوشش خورده است، مطرح می‌شود، این است که خوب لینوکس چه تفاوتی با ویندوز دارد؟ من در این مقاله قصد دارم بدون اینکه وارد مسائل خیلی فنی شوم، این موضوع را تشریح کنم.لینوکس چیست؟ لینوکس به خودی خود، یک هسته (Kernel) است .

 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 20 آبان 1390برچسب:کامپیوتر,لینوکس,ویندوز,تفاوت ویندوز ولینوکس, توسط ارمین

صفحه قبل 1 ... 68 69 70 71 72 ... 73 صفحه بعد